Home > Marketing aanpak > Strategie
Online marketing mét een heldere strategie en doelstellingen.
Strategie
Een slimme machine heeft meer dan alleen een helder bouwplan nodig. De markt beweegt; altijd. Dat vraagt om aanpassingsvermogen en flexibiliteit. Daar houden we rekening mee in onze marketingstrategie door op drie niveaus te werken: met een jaarplan, een klantreis en een praktische strategie per machineonderdeel.
Een doel zonder plan is
niets meer dan een wens
Een doel zonder plan is niets meer dan een wens
Antoine de Saint Exupery
Onze marketingstrategie heeft drie niveaus
Niveau 3
Actielijst
Ieder onderdeel van de marketingmachine sluit aan bij de klantreis en krijgt een eigen praktische, strategische actielijst. Bijvoorbeeld een strategie om meer Bezoekers te krijgen via Google, retargeting of e-mail en een strategie om op het juiste moment de juiste Content via blogs, e-mail automation en social media te verspreiden.
Niveau 3
Doelen stellen, plannen maken
Waar wij met jou voor zorgen
- SMART doelstellingen voor het einde van het jaar en onderliggende doelstellingen per fase in de klantreis
- Een heldere jaarstrategie opgedeeld in vier fasen
- Tijdens iedere fase van drie maanden leggen we de nadruk op één onderdeel, zodat ieder onderdeel de aandacht krijgt die het nodig heeft
- Iedere maand evalueren we tussentijdse resultaten en budgetten
- Jouw markt en business zijn dynamisch. Daarom kijken we ieder kwartaal of onze strategie nog aansluiting vindt
- Ieder Machineonderdeel wordt stragisch opgezet en sluit aan bij de klantreis van je doelgroep
Bouwen aan jouw marketing aanpak
Nadat we de klantreis in kaart hebben gebracht starten we met je funnels. De funnels leggen we als het ware over de klantreis heen en alle marketingonderdelen krijgen een plek:
Je marketingmachine begint nu daadwerkelijk vorm te krijgen en kan straks op volle toeren gaan draaien.