Lorem Ipsum

Bezoekers

Wij focussen ons niet alleen op een groei in de hoeveelheid juiste bezoekers naar je website. We zorgen er ook voor dat bezoekers krijgen wat ze nodig hebben. Op het juiste moment en op de juiste plaats.

We weten uit ervaring dat deze benadering meer oplevert

Bezoekers en hun klantreis

Een goede timing van je advertenties, content, call to actions en opvolging is de sleutel tot succes. Daarom brengen we de klantreis van je doelgroep in kaart. Met dit model kunnen we onze advertenties, content en doelen aanpassen aan de oriëntatiefase van je bezoeker. 

De marketingkanalen die wij inzetten

SEO is de afkorting van Search Engine Optimization. In het Nederlands; zoekmachine-optimalisatie. Het zijn de activiteiten die je neemt om hoger te komen in Google via organische zoekresultaten. Bijvoorbeeld door de juiste zoekwoorden in een tekst te gebruiken. 

Met (geautomatiseerde) e-mailmarketing stuur je relevante nieuwsberichten naar je doelgroep. Je blijft zichtbaar en creëert extra contactmomenten

LinkedIn gebruiken we om campagnes op te zetten. Om hele specifieke doelgroepen te benaderen en te vertellen over jouw product of dienst.

Met Google Ads geeft Google de mogelijkheid om online te adverteren. Dat kan onder andere met shopping- en bannercampagnes, maar ook met zoekwoorden. De adverteerder betaalt per click. 

Met retargeting bereik je met behulp van een advertentie bezoekers die een bepaalde pagina van jouw website hebben bezocht. Op deze manier worden potentiële klanten uitgenodigd de website opnieuw te bezoeken. De bezoeker die eigenlijk al uit was gestapt wordt zo alsnog verleid tot het doen van een conversie. 

Bij contentmarketing staat de informatiebehoefte van de klant centraal. Door waardevolle content te plaatsen proberen we de aandacht van de (potentiële) klant vast te houden. Het uiteindelijke doel is het binden van de klant aan jouw merk. 

Op zowel Facebook als Instagram heb je de mogelijkheid om te adverteren. Om je product of dienst te promoten bij je doelgroep. 

Een online marktplaats betreft een platform waarop verschillende externe verkopers hun producten kunnen aanbieden. Een marktplaats regelt haar eigen marketing en trekt vaak veel publiek aan. Voorbeelden van online marktplaatsen zijn Amazon en bol.com. 

Ook op Youtube is het mogelijk om te adverteren. Zo kun je met behulp van video-, display- en/of beeldadvertenties je product of dienst promoten bij je doelgroep.  

Google Ads

Met Google Ads geeft Google de mogelijkheid om online te adverteren. Dat kan onder andere met shopping- en bannercampagnes, maar ook met zoekwoorden. De adverteerder betaalt per click. 

SEO

SEO is de afkorting van Search Engine Optimization. In het Nederlands; zoekmachine-optimalisatie. Het zijn de activiteiten die je neemt om hoger te komen in Google via organische zoekresultaten. Bijvoorbeeld door de juiste zoekwoorden in een tekst te gebruiken. 

Facebook- / Instagram Ads

Op zowel Facebook als Instagram heb je de mogelijkheid om te adverteren. Om je product of dienst te promoten bij je doelgroep. 

E-mailmarketing

Met (geautomatiseerde) e-mailmarketing stuur je relevante nieuwsberichten naar je doelgroep. Je blijft zichtbaar en creëert extra contactmomenten

Retargeting

Met retargeting bereik je met behulp van een advertentie bezoekers die een bepaalde pagina van jouw website hebben bezocht. Op deze manier worden potentiële klanten uitgenodigd de website opnieuw te bezoeken. De bezoeker die eigenlijk al uit was gestapt wordt zo alsnog verleid tot het doen van een conversie. 

Marktplaatsen

Een online marktplaats betreft een platform waarop verschillende externe verkopers hun producten kunnen aanbieden. Een marktplaats regelt haar eigen marketing en trekt vaak veel publiek aan. Voorbeelden van online marktplaatsen zijn Amazon en bol.com. 

LinkedIn

LinkedIn gebruiken we om campagnes op te zetten. Om hele specifieke doelgroepen te benaderen en te vertellen over jouw product of dienst.

Contentmarketing

Bij contentmarketing staat de informatiebehoefte van de klant centraal. Door waardevolle content te plaatsen proberen we de aandacht van de (potentiële) klant vast te houden. Het uiteindelijke doel is het binden van de klant aan jouw merk. 

Youtube Ads

Ook op Youtube is het mogelijk om te adverteren. Zo kun je met behulp van video-, display- en/of beeldadvertenties je product of dienst promoten bij je doelgroep.  

Waar wij voor zorgen

Bezoekers zijn onderdeel van onze marketingmachine

De kracht van onze marketing is dat alles samenwerkt, als een machine.
Je marketingmachine begint nu daadwerkelijk vorm te krijgen en kan straks op volle toeren gaan draaien.

Content om van te smullen

Cases

Natuurlijk zijn we zo trots als een pauw op onze klanten en projecten. En ook al pronken we van nature niet graag met onze veren, deze cases delen we graag met je. Het focusgebied van elk project verschilt en we gebruiken hiervoor verschillende onderdelen van de Marketingmachine. Het eindresultaat is altijd een website die meer oplevert.
Beveiligd: Gybe Tents

Gybe Tents

CROSEASEOWebdevelopment
Deurmat aan huis

Deurmat aan huis

SEASEOWebdevelopment
Sinds 2014 zijn we marketingpartner van Deurmataanhuis.nl. Zij bieden hoge kwaliteit deurmatten op maat tegen scherpe prijzen en met een goede service. De concurrentie is groot en het is daarom des te belangrijker om online goed zichtbaar te zijn.
ITC Natural Luxury Flooring

ITC Natural Luxury Flooring

CROSEO
ITC is een internationaal leverancier van luxe tapijten en vloerkleden met natuurlijke materialen. De klant haalde vooral omzet uit traditionele offline acquisitie. Zij wilden graag in Engeland beter vindbaar worden. Door goed zoekwoordenonderzoek en gerichte SEO-content behalen zij inmiddels topposities in de zoekmachines.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

Neem gerust contact met ons op! We helpen graag!

Maak een afspraak

We komen graag met je in contact. Maak hier geheel vrijblijvend een afspraak zodat we samen kunnen kijken naar jouw wensen en de mogelijkheden om deze in onze machine te gieten!

Een afspraak maken is mogelijk op maandag t/m vrijdag. Het liefst plannen we het tijdstip tijdens kantooruren, maar in overleg is er veel mogelijk!

Brochure downloaden

Wil je alles over de marketingmachine nog eens rustig nalezen? Vul je gegevens in en ontvang onze brochure over de marketingmachine.