Home > Marketing aanpak > Data
Van meten naar weten naar actie
Controle over jouw marketing met data
Al vanaf het vroege begin meten we bezoekersgedrag nauwkeurig. Dat doen we door je website vooraf goed meetbaar te maken. Knoppen, formulieren, heatmaps, scrolls en klikken. Deze gegevens helpen ons controle te houden over je marketing en de strategie dichtbij de praktijk te houden. Daarnaast helpt de juiste data in je CRM je verkoopteam om grote stappen te zetten.
SMART
Doelstellingen
Jaarplan
CRM en personalisatie
Meten is weten
Data verzamelen
We verzamelen data over bezoekers en hun gedrag, campagnegegevens en klantfeedback. Hierdoor komen we al veel te weten. We vullen je CRM aan met gegevens die we halen uit enquêtes, e-mailcampagnes, chats, heatmaps en polls. En we vergeten ook niet de feedback uit jouw verkoopafdeling mee te nemen, want ook die is onmisbaar. Met deze data kunnen we je website, campagnes, funnels en dienstverlening continu optimaliseren en klantprofielen verrijken.
Privacy
AVG geschikt
Voor de verzameling en verwerking van data gelden strikte regels. Wij werken geheel conform de AVG-richtlijnen. Bijvoorbeeld door middel van het tonen van de cookie banner waarin we toestemming vragen voor gegevensverzameling of door toestemming te vragen voor het versturen van de nieuwsbrief.
Doelen stellen, plannen maken
Waar wij met jou voor zorgen
- Betrouwbare en bruikbare data over bezoekersgedrag op je website
- Goed meetbare en doelgerichte advertentiecampagnes
- Inzet van tools die gedrag en feedback van klanten verzamelen
- Leads en klanten overzichtelijk in één centraal CRM (Content Management Systeem)
- Dataverzameling conform AVG
- Duidelijke maandrapportages waarin duidelijk kan worden vergeleken met vorige maanden en jaren.