Home > Marketing aanpak > Automatisering
We weten uit ervaring dat deze benadering meer oplevert
De juiste focus
Dat doen we door automatische mailings in te stellen en gepersonaliseerde advertenties te tonen. Maar ook bij het verrijken van je klantenbestand, het werven van leads en het doen van herhaalaankopen kunnen we automatisering inzetten. Het automatiseren van deze processen kan veel tijd en geld opleveren.
Doelen stellen, plannen maken
Waar wij met jou voor zorgen
- Halen van meer rendement uit je bezoekers
- Bespaar tijd en geld met het automatiseren van e-mails, campagneonderhoud en acquisitie
- Genereer eenvoudig leads en sales en neem tijdrovend werk uit handen van je marketing en sales teams
- Automatiseringssoftware en advertentiecampagnes zijn in handen van onze betrouwbare en ervaren experts
Automation, funnels en machine learning
Op steeds meer platformen als Google Ads en Facebook worden machine learning, een vorm van kunstmatige intelligentie, en automation de norm. Ook je marketingfunnels zijn processen waar automatische e-mails, chatbots en leadscoring een prominente rol spelen.
Om dit goed te doen, moet je als marketeer wel precies weten wat je doet. Onze ervaren experts weten hoe je deze processen opzet, in de gaten houdt en bijstuurt.
uitgelicht
Opbouwen van klantprofielen
Voordat we automation inzetten maken we eerst klantprofielen aan. Die profielen maken we aan door middel van je bestaande data. Deze klantprofielen krijgen, met behulp van automation software, gepersonaliseerde marketingcampagnes te zien. Op basis van de verzamelde data krijgt de doelgroep op het juiste moment de juiste boodschap te zien.
Wat kunnen we voor jou betekenen?
We helpen je graag!
Nieuwsgierig geworden naar wat we allemaal voor jou en je bedrijf kunnen betekenen? Neem gerust contact met ons op om eens door te praten. Een bakje koffie, een goed gesprek en voor je het weet gaat er een wereld voor je open!