Wel is het zo dat de zoeker altijd zelf de keus kan maken tussen een betaald zoekresultaat of een zogenaamd organisch resultaat. Uit een onderzoek blijkt dat Google Adwords-advertenties verantwoordelijk zijn voor bijna 23 procent van het totaal aantal klikken in Google.
Home > Feit of Fabel?: “Zoekers vinden Adwords-advertenties irritant en klikken er niet op.”
Feit of Fabel?: “Zoekers vinden Adwords-advertenties irritant en klikken er niet op.”
Door: Ilona
6 maart 2015
Fabel! Want als zoekers niet op de advertenties in Google zouden klikken, dan zouden die simpelweg niet bestaan. Een feit is dat een groot deel van de zoekers nog steeds niet weet dat de eerst getoonde resultaten in Google vaak advertenties zijn. Mensen klikken op zoekresultaten die hen aanspreken.
Deel dit bericht
Lees ook
Officieel MailBlue partner
Vanaf nu is Positie1 officieel partner van MailBlue. Misschien heb je de naam MailBlue al wel eens voorbij horen (of zien) komen. Wij werken al ...
Lees verder
Positie1 gaat (ook) offline…
“Alle online en offline communicatie overzichtelijk onder één dak” Zorgen dat het klikt. Al 15 jaar lang is dat de drijfveer vanwaaruit Eric Haasjes, Heleen ...
Lees verder
Officieel MailBlue partner
Vanaf nu is Positie1 officieel partner van MailBlue. Misschien heb je de naam MailBlue al wel eens voorbij horen (of zien) komen. Wij werken al ...
Lees het blog
Positie1 gaat (ook) offline…
“Alle online en offline communicatie overzichtelijk onder één dak” Zorgen dat het klikt. Al 15 jaar lang is dat de drijfveer vanwaaruit Eric Haasjes, Heleen ...
Lees het blog
Ook op zoek naar de juiste klik?
Neem gerust contact met ons op! We helpen graag!
Of stuur een mail naar info@positie1.nl