Feit of Fabel?: “Sociale media zijn alleen voor jongeren”

Door: Ilona
13 maart 2015

Fabel! Uit onderzoek van Newcom bleek dat in 2014 56% van de actieve gebruikers van sociale media 40 jaar of ouder was. En 35% van de gebruikers was tussen de 20 en 35 jaar.

Dus de stelling die bedrijven vaak innemen dat hun doelgroep niet op sociale media te vinden is gaat niet op. Wel is het belangrijk om te kijken welke strategie je hanteert op social-mediakanalen. De strategie moet goed aansluiten bij de doelstellingen van je bedrijf. Ook moet je beseffen dat een goede strategie tijd vergt. Met een profiel aanmaken ben je er nog niet. Alleen met een actieve en duurzame strategie kun je business generen uit sociale media.

Deel dit bericht

Lees ook

Nieuws

Officieel MailBlue partner

Vanaf nu is Positie1 officieel partner van MailBlue. Misschien heb je de naam MailBlue al wel eens voorbij horen (of zien) komen. Wij werken al ...
Lees verder
Nieuws

Positie1 gaat (ook) offline…

“Alle online en offline communicatie overzichtelijk onder één dak” Zorgen dat het klikt. Al 15 jaar lang is dat de drijfveer vanwaaruit Eric Haasjes, Heleen ...
Lees verder
Mensen

In gesprek met Cees-Jan #picknicktafelgesprekken

Lees verder
Nieuws

Officieel MailBlue partner

Vanaf nu is Positie1 officieel partner van MailBlue. Misschien heb je de naam MailBlue al wel eens voorbij horen (of zien) komen. Wij werken al ...
Lees het blog
Nieuws

Positie1 gaat (ook) offline…

“Alle online en offline communicatie overzichtelijk onder één dak” Zorgen dat het klikt. Al 15 jaar lang is dat de drijfveer vanwaaruit Eric Haasjes, Heleen ...
Lees het blog

Ook op zoek naar de juiste klik?

Neem gerust contact met ons op! We helpen graag!

Of stuur een mail naar info@positie1.nl