. Zo werkte het tien jaar geleden nog wel. Gelukkig is Google’s algoritme, dat bepaalt welke zoekresultaten aan jou worden getoond, door de jaren heen een stuk verder ontwikkeld. Google vindt het tegenwoordig belangrijk dat een pagina van een website over één onderwerp gaat. Zo kan Google een zoeker die op dit onderwerp zoekt goed doorverwijzen naar relevante resultaten.
Home > Feit of Fabel?: “Als je maar veel woorden in je domeinnaam of benamingen van plaatjes stopt scoort een site beter in Google”
Feit of Fabel?: “Als je maar veel woorden in je domeinnaam of benamingen van plaatjes stopt scoort een site beter in Google”
Door: Ilona
15 mei 2015
Dit is een fabel. Velen denken dat je hoger in de zoekresultaten van Google komt als je maar lukraak alle zoektermen in je website propt
Deel dit bericht
Lees ook
Officieel MailBlue partner
Vanaf nu is Positie1 officieel partner van MailBlue. Misschien heb je de naam MailBlue al wel eens voorbij horen (of zien) komen. Wij werken al ...
Lees verder
Positie1 gaat (ook) offline…
“Alle online en offline communicatie overzichtelijk onder één dak” Zorgen dat het klikt. Al 15 jaar lang is dat de drijfveer vanwaaruit Eric Haasjes, Heleen ...
Lees verder
Officieel MailBlue partner
Vanaf nu is Positie1 officieel partner van MailBlue. Misschien heb je de naam MailBlue al wel eens voorbij horen (of zien) komen. Wij werken al ...
Lees het blog
Positie1 gaat (ook) offline…
“Alle online en offline communicatie overzichtelijk onder één dak” Zorgen dat het klikt. Al 15 jaar lang is dat de drijfveer vanwaaruit Eric Haasjes, Heleen ...
Lees het blog
Ook op zoek naar de juiste klik?
Neem gerust contact met ons op! We helpen graag!
Of stuur een mail naar info@positie1.nl