Home > Marketing aanpak > Content > Contentstrategie
'Goede content en een heldere contentstrategie zijn belangrijk’
Contentstrategie
uitgelegd
Wat is een contentstrategie
Waarom een contentstrategie?
Zij gingen je voor:
de voordelen
Een goede contentstrategie
- Expertise wekt vertrouwen
- Trekt meer verkeer naar je website
- Geeft je een doelgerichte aanpak
- Helpt je bij een betere online zichtbaarheid
Leer van ons en haal onze kennis in huis
Zo simpel willen wij het voor je maken
Zó pakken wij het aan
1. Doelgroeponderzoek en analyse
We nemen je doelgroep onder de loep. Door te kijken naar de klantreis, maar ook een uitgebreid zoekwoordenonderzoek, waaruit we de meest relevante zoekwoorden filteren. En we kijken naar de kanalen die je doelgroep gebruikt.
2. Plan van aanpak
Uniek en relevante content is belangrijk. Net als consistentie. Wij werken met mijlpalen, rubrieken en berichten. In onze projectplanner Asana maken we jouw contentkalender en plannen alle voor jouw doelgroep relevante inhaakmomenten en gebeurtenissen in. We bepalen wanneer we blogs gaan schrijven, wanneer er een nieuwsbrief uitgaat en wanneer er nieuwe websitecontent geplaatst wordt.
3. Ondersteunen bij plaatsen
Na een duidelijke strategie en een overzichtelijke planning is het tijd om over te gaan tot actie. Wij kunnen je helpen bij het schrijven en plaatsen van je content. Je krijgt een vaste plek in onze planning en we gaan voor je aan de slag. Natuurlijk houden we je op de hoogte van de voortgang.