Inbound marketing is een manier van marketing die klanten aantrekt door ervaringen te delen. Je laat zien wat je doet en wat het oplevert. Het is een vorm van Marketing waarbij het draait om het zoeken van verbinding in het oplossen van problemen die een klant ervaart.
Door inbound marketing in te zetten laat je jouw bedrijf groeien door zinvolle, duurzame relaties op te bouwen. Met consumenten, prospects en klanten. Waardeer deze mensen en bied ze relevante content aan in elk stadium van de klantreis.
In de eerste fase gaat het om het aantrekken van de juiste mensen. Bied ze waardevolle content, bouw vertrouwen op en zorg dat ze direct in contact met jou kunnen komen.
Beslissen
Verbind klanten door pijnpunten weg te nemen en bied oplossingen die aansluiten op hun doelen. Hierdoor is de kans groter dat ze het kopen.
Aanbevelen
Bied klanten een unieke ervaring en begeleid ze in het succes van hun aankoop. Hierdoor gaan ze jouw bedrijf promoten bij anderen.
Jouw machine laten draaien en momentum opbouwen, dat doen we door strategieën die erop gericht zijn klanten te werven en te behouden. Vaak is de overdracht tussen de verschillende afdelingen een vertragende factor. Dankzij het vliegwiel van Hubspot verdwijnt deze vertraging.
Tools
Welke tools zetten wij in om in de verschillende fase de machine laten draaien
Erkennen
Google Ads
Facebook Ads
Blogs
Video
Social Media
Beslissen
E-mailmarketing
E-mail automation
Lead Funnels
Chat Bots
Aanbevelen
E-mailmarketing
Chat Bots
Marketing automation
Enquêtes
Geef je groeiambitie inhoud met een goed geoliede marketingmachine. Vergroot je online zichtbaarheid op de juiste momenten. Laat je online activiteiten samenwerken. Laat ze elkaar versterken. Dat levert meer op. Groei door, zorg dat het klikt.