Google Ads specialisten

Meer leads en bestellingen
door gerichte advertenties Google

Google Ads

Meer leads door gericht te adverteren in Google Ads

Aantoonbare resultaten voor onze relaties, daar wordt we blij van

Wij worden enorm blij als we zien dat onze inspanningen leiden tot aantoonbare resultaten voor onze relaties. Als blijkt dat een klant van ons al na een paar weken meer bezoekers trekt en vervolgens meer omzet gaat draaien, hangen wij de slingers op en halen we gebak! Waar we ook heel blij van worden is van klanten die – doordat wij onze kennis met hen delen – meer inzicht krijgen in de werking van Google en zodoende zelf meer online kansen gaan zien. En door onze persoonlijke aanpak kunnen we zeggen dat we er de afgelopen jaren best veel zakenvrienden bij hebben gekregen. Da’s ook hartstikke leuk.

Wat is Google Ads?

Google Adwords is meer dan alleen klikken en tekstadvertenties. Het advertentieprogramma van Google bestaat uit meerdere onderdelen die elk inzetbaar zijn in een andere fase van de klantreis. Zo kun je Adwords inzetten om van onbewuste internetgebruiker of oriënterende zoekers daadwerkelijke leads of klanten te maken. Door zo naadloos mogelijk aan te sluiten bij de behoefte van je doelgroep met tekstadvertenties, banners, video- of productadvertenties. Alles draait hierin om de timing, relevantie en juiste boodschap.

Waarvoor zet je Google Adwords in?

We hebben inmiddels zo’n 10 jaar ervaring met het succesvol opzetten en onderhouden van Adwords campagnes voor verschillende bedrijven in de consumenten en zakelijke markt.

Voordelen en nadelen van Google Adwords

Het voordeel van Adwords is dat je betaald per klik en dat duidelijke doelen zijn in te stellen. Daarnaast zijn de campagnes op ieder moment bij te sturen, uit te breiden en te verbeteren.
Het nadeel is dat als je geen verstand van zaken hebt, je website of positionering niet op orde dit marketingkanaal kan uitlopen op een grote teleurstelling. En dat willen we je graag besparen.

Waarom een Adwords specialist onmisbaar is

Na het selecteren van de juiste zoekwoorden, moet de website geoptimaliseerd worden voor deze woorden. Het kan zo zijn dat hiervoor extra pagina’s toegevoegd moeten worden aan je website. De functie van de extra pagina’s is de website beter aan laten sluiten met de zoekopdrachten van jouw doelgroep. Zo verhoog je de relevantie van je website en wordt je hoger in de zoekresultaten geplaatst.

Wij kunnen de SEO teksten voor je schrijven, voor de beste resultaten. Wij zorgen er niet alleen voor dat voldaan wordt aan alle eisen die Google stelt, maar ook dat jouw doelgroep wordt aangesproken door de webteksten.

Wat kunnen wij voor je betekenen?

Heb je al Google Adwords campagnes lopen, maar ben je niet tevreden? Laat ons een scan doen van je Adwords campagnes. Het kan geruststellend zijn om bevestiging te krijgen dat je goed bezig bent, maar soms is het ook cruciaal om het beter te doen. Omdat er gewoon meer uit je advertenties te halen valt.

Wij lopen alles bij langs, zoals:

  • campagnestructuur
  • gebruik van extensies
  • uitsluitingen
  • doelgroeplijsten
  • koppelingen met andere Google software
  • advertentie-inhoud
  • zoekwoordrelevantie
  • kwaliteitsscore
  • inzet van de juiste Adwordsonderdelen
  • conversiemeting
  • bestemmingspagina’s en conversieblokkades op je website.

Mogelijkheden voor jouw business

Heb je nog geen Adwords campagnes, ga dan vrijblijvend met ons in gesprek over de mogelijkheden voor jouw business. Wij nemen je graag mee met duidelijke en simpele taal. We beginnen pas aan een Adwords campagne als de basis van je website en de meetbaarheid van je doelen in orde zijn.

Wat onze Adwords specialist voor je kan betekenen:

  • Slimme strategie
  • Doordachte campagnestructuur
  • Vakkundige optimalisatie
  • Up-to-date kennis
  • Ervaring met verschillende branches en doelgroepen
  • Focus op rendement
  • Heldere taal
  • Eerlijk advies
  • Persoonlijk contact

Hulp nodig met Google Ads? Neem vrijblijvend contact met ons op