[spb_image image=”14952″ image_size=”full” image_width=”400″ frame=”noframe” intro_animation=”none” animation_delay=”200″ fullwidth=”no” lightbox=”no” link_target=”_self” caption_pos=”hover” width=”1/1″ el_position=”first last”] [spb_boxed_content type=”coloured” custom_bg_colour=”#f9f9f9″ padding_vertical=”10″ padding_horizontal=”10″ width=”1/1″ el_position=”first last”]
Van onze klanten horen we regelmatig uitspraken over online marketing, die allang niet meer van toepassing zijn of zelfs nooit zijn geweest. Dat was voor ons aanleiding om het blog ’Feit of fabel?’ in het leven te roepen. Een wekelijks blog waarmee je je op een gemakkelijke manier op de hoogte houdt van de ins en outs van online marketing. Zo haal je meer uit je eigen online marketing.
[/spb_boxed_content] [spb_text_block animation=”none” animation_delay=”0″ padding_vertical=”5″ padding_horizontal=”0″ width=”1/1″ el_position=”first last”]
De eerste stap naar een website is meestal het claimen van een domeinnaam en het aanvragen van een hostingspakket. Dat zijn ook de kosten niet, zegt men over dat laatste. Dus je gaat op zoek naar een goedkope webhoster. Die vraagt je vervolgens welk pakket je wilt. Die keus is overigens niet zo gemakkelijk. Woorden als gigabytes, databases en flexibele mailspace vliegen je om de oren en je hebt geen flauw idee hoeveel je van wat nodig hebt. Als webhosting niet duur is, heb je dan voldoende aan het goedkoopste pakket? Het hangt er vanaf wat voor website je wilt. Onze ervaringen met goedkope hosters zijn niet positief. De websites die ze hosten zijn vaak te traag en niet veilig voor hackers ,en de service is minimaal. Heb je een serieuze website, dan kun je beter niet besparen op de hosting. Hebben wij gemerkt. Wij werken nu samen met een duurdere, maar kwalitatief goede hoster. Sindsdien is onze website superveilig en laadt hij in minder dan een seconde. En de service is top.
De moraal van dit verhaal: bespaar niet op je hosting als je wilt dat je website klanten oplevert!
[/spb_text_block]