Gybe Tents
Uitdaging
De website was verouderd en het doen van aanpassingen op de site ging moeizaam. Daarnaast was de website onvoldoende ingericht op de (vele) belangrijke zoektermen voor GYBE, waardoor de zichtbaarheid in Google en de aansluiting met de advertenties in Google niet optimaal waren. Ook kon productpresentatie beter en ontbrak er informatie.
samen met gybe tents gingen we de uitdaging aan
Doelen
Website
Verbeterde en gebruiksvriendelijke website.
Meer conversies
Verbeterde prestatie van de website
Machineonderdelen
Het optimaliseren van de machineonderdelen
Strategie & aanpak
Oplossing
‘Vooraf een duidelijk, helder en overzichtelijk plan zonder poespas waarbij verder is gekeken dan alléén het bouwen van een website. Zo is direct gekeken naar SEO, SEA en niet te vergeten de diverse socials. Wat ik prettig vind is dat elke medewerker van Positie 1 zijn of haar eigen specialisme heeft en dat door een goede coördinatie van onze eigen online marketeer de uitvoering perfect is tot in het kleinste detail. Daarnaast worden wij continue betrokken in het proces en zijn lijnen kort. Positie 1 is absoluut een partij waarop je kunt vertrouwen en waar je prettig mee samenwerkt.’
– Chris Hülsmann
Resultaat
Met de vernieuwde website in handen, wordt er weer van alles mogelijk! De achterkant van de website is gebruiksvriendelijk, waardoor alle betrokkenen makkelijk zelf aanpassingen kunnen doen. Daarnaast hebben we een blog / nieuwspagina toegevoegd, wat ruimte geeft om mooie cases uit te lichten en te laten zien wat een keur aan opvallende tenten er geleverd worden door Gybe.
Positie 1 is absoluut een partij waarop je kunt vertrouwen en waar je prettig mee samenwerkt.
Chris Hülsmann
wat betekent dit concreet
Resultaten
Professioneler
Betere prestatie van de website. Sluit nu goed aan bij de high-end uistraling die de klant wil.
Flexibeler
En flexibeler aan te passen en uit te breiden. Marketingafdeling kan zelf content toevoegen zonder de hulp van een dure programmeur.
Technische upgrade
De nieuwe website is sneller, veiliger en gebruiksvriendelijker.
Het vervolg
De livegang vond plaats in een vreemde tijd, namelijk volop in de coronacrisis. De tenten worden met name tijdens evenementen ingezet, die helaas nu niet plaatsvinden. Focus ligt dan nu ook op het finetunen van de site, zodat deze staat als een huis wanneer evenementen weer georganiseerd mogen worden. Ondertussen is er een planning om de eerste stappen langzaam aan te zetten richting verdere optimalisatie van de site, vindbaarheid van de site, advertising en het generen van (de juiste) leads.