Reageren

Discussietools Weergave
Oud 6 maart 2010, 10:48   #1
Mees
Nieuw in dit wereldje!
  • User Status: Offline

Standaard Hoe te beginnen?

Hallo allemaal,

Als jullie mijn introductie hebben gelezen, begrijpen jullie wel dat ik nieuw ben in het fenomeen geld verdienen met internet.
Daarom wil ik graag weten hoe jullie zijn begonnen, wat de do's en dont's zijn en misschien wat tips hoe ik een start kan maken in het verdienen op internet.

Groetjes,
Mees
  Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 22:20   #2
Saro
Semi
Saro's schermafbeelding

Standaard

Vooral oppassen voor oplichters in deze wereld. Trap bijvoorbeeld niet in iemand die je aanbied om voor 1000 euro een website te maken die je de eerste maand al 800 euro zal opleveren. Dan zou deze persoon hem wel voor zichzelf maken.

De Do's zijn om zelf te leren ontwerpen en handig worden met code. Ik ben zelf geen codefreak maar ik maar het lukt me wel om goedkope scriptjes te implenteren of templates aan te passen van bijvoorbeeld codecanyon en themeforest. Het is natuurlijk niet noodzakelijk, maar het bespaart je wel een hoop kosten en tijd.

Veel lezen over online marketing, je verdiepen in programma's als adwords en adsense, een product maken en verkopen, doorverkooprechten kopen en het product zelf verkopen, leren over affiliate marketing, een eigen concept uitwerken, handel in domeinen,...

Niemand kan je een kant en klare tutorial voorleggen van hoe je een site maakt die winst geeft. Maar alle minder concrete informatie die wél beschikbaar is maken het plaatje wel completer. En natuurlijk de artikels op Positie 1 doorlezen .
  Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 21:28   #3
Mees
Nieuw in dit wereldje!

Standaard

Oplichters ben ik wel een beetje mee bekend, heb je ook veel in je sociale leven in ieder geval waar ik op school zit.

Programmeren lukt me ook aardig, binnenkort een site online met wat vrienden. Het duurt alleen veel te lang, maarja wij hebben de tijd we zijn nog jong .
Ik heb ook geprobeerd website's te designen, maar dat kan ik gewoon niet. Daar moet ik me maar bij neer leggen denk ik.

Verder ben ik erg geïnteresseerd in geld verdienen door middel van het web, omdat ik denk dat dat gewoon de toekomst is! Dus artikelen vervelen niet.
Als er een kant en klaar artikel was over hoe je geld kon verdienen zou iedereen het doen, en was er na een tijdje niks meer te verdienen denk ik zo maar .
  Met citaat reageren
Oud 10 maart 2010, 21:45   #4
Saro
Semi
Saro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als er een kant en klaar artikel was over hoe je geld kon verdienen zou iedereen het doen, en was er na een tijdje niks meer te verdienen denk ik zo maar .
Precies, dat is juist het vervelende van deze industrie. Niemand geeft zijn geheimen en knowhow zomaar openbaar. En je mag zeker zijn dat de 'geheimen' die je vind erg gedateerd zijn en nauwelijks nog werken. Je kan natuurlijk naar concurrentie kijken maar dan krijg je van die talloze ellendige maffia's, klikspellen, unlocksites en hypotheeksites. Ik vind het persoonlijk een grotere uitdaging om zelf mijn projecten vanaf 0 uit te werken. Maar geld blijft geld.
  Met citaat reageren

Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten