Reageren

Discussietools Weergave
Oud 30 januari 2010, 23:37   #1
Saro
Semi
Saro's schermafbeelding
  • User Status: Offline

Standaard [Mededeling] Nieuwe beheerder

Hallo allemaal,

Ik ben Saro Verhees, de nieuwe beheerder van Positie 1 forum. Jan heeft mij de eer gegeven om het forum van deze fantastische website vorm te geven. Wat dit forum volgens mij nodig heeft is een klein duwtje in de rug en zodra het van start is, zal het enkel nog maar exponentieel groeien. Dat duwtje ga ik proberen te geven door een goede moderator te zijn voor Positie 1. Het forum heeft erg veel potentieel om uit te groeien tot een fantastisch en boeiende community. Ik hoop nog vele vragen van jullie te kunnen beantwoorden, jullie tips geven en natuurlijk er ook zelf veel ontvangen! Je kan mijn introductie berichtje hier bekijken.

Bij deze nieuwe start staat er nog van alles op het schema zoals een nieuwe layout van het forum en een volledige nieuwe structuur. Het forum moet op zijn minst mutualiteit met het blog vinden. Ik hoop de komende dagen een goede start te maken met forum en vraag dus ook aan jullie om je vrienden op dit forum te laten registreren en samen stilletjes een community te vormen. Alvast veel plezier op het forum!

Saro
  Met citaat reageren

Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten