Reageren

Discussietools Weergave
Oud 3 maart 2010, 21:13   #1
Dailybits
Nieuw Lid
  • User Status: Offline

Standaard Hoe een blog kan scoren in google

De afgelopen 24u. nog eens een leuke boos top mijn weblog mogen meemaken.

Het Belgische weekblad Humo had voor zijn abonnees een extra brief deze week, dat ze voor 12 maart een voucher dienen aan te vragen voor een gratis sixpack Jupiler Tauro bier.

De aanvraagmethode blijkt niet echt dummy-proef te zijn, dus begint iedereen op google naar meer info te zoeken. Daar mijn blogpost goed scoorde, ontving ik op 24u. meer dan 2600 extra google-bezoekers, die blijkbaar niet echt adsense-blind zijn (misschien door de gedachte aan gratis bier).

Mooie extra boost, die laat zien dat eens je blog goed scoort, de trafiek vanzelf wel zal komen (zeker als het over gratis beir gaat).

Binnenkort maak ik een blogpost omtrent de resultaten van mijn migratie van het nucleus naar het wordpress platform (stats, ad-inkomsten en adsense hard omhoog).
  Met citaat reageren
Oud 3 maart 2010, 22:49   #2
Saro
Semi
Saro's schermafbeelding

Standaard

Ik heb ook zo'n aanbod binnengekregen, maar het is altijd een heel gedoe. Het uur dat je alles moet invullen en naar je verdeelpunt rijd kan je beter een uur werken en dan kan je 10 sixpacks kopen.
  Met citaat reageren
Oud 12 maart 2010, 10:07   #3
bellafab
Nieuw Lid

Standaard

Saro,

Sorry dat ik het zeg, maar je hebt altijd neerhalende comentaren op alle posts, mss is het daarom dat de mensen het na een tijdje beu worden en niets meer posten.
  Met citaat reageren
Oud 12 maart 2010, 16:25   #4
Saro
Semi
Saro's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat je de context in dit geval niet zo goed begrijpt bellafab. Ik was wat negatief tegenover de actie van HUMO, niet van de post van Dailybits. Hij heeft erg goed en snel gehandeld om traffic te krijgen.

Ik begrijp dat je vind dat ik misschien in jou je geval je post neerhaalde. Maar je voordoen als een gewone klant en dan je eigen product promoten, is ook niet echt de manier om een goed forum op te bouwen.
  Met citaat reageren

Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten